Vrei să returnezi un produs comandat de pe www.ozzo.ro?
Mai jos găsești procedura de retur pe care trebuie să o urmezi pentru a returna comanda ta. Pașii trebuie urmați întocmai, indiferent de motivul returului. Nu ezita și contatează-ne, dacă ai nevoie de mai multe detalii cu privire la această procedură.
IMPORTANT!
Produsele folosite, care prezintă urme de uzură și/sau sunt deteriorate NU se pot returna!
Asigură-te că articolele pe care urmează să le returnezi respectă următoarele:
· Produsul NU prezintă urme de uzură
· Produsul NU este deteriorat
· Produsul NU este folosit
În cazul în care ai comandat un produs pe care nu îl mai dorești sau care nu se protrivește cu ceea ce dorești, îl poți returna, cu mențiunea că acesta NU trebuie să fie folosit în prealabil.
Ne rezervăm dreptul de a refuza produsele care prezintă urme de deteriorare
Avem rugămintea insistentă de a NU face retur pentru produse care nu se încadrează în condițiile mai sus menționate! De asemenea, ne rezervăm dreptul de a nu accepta produse rupte sau deteriorate, care nu mai pot fi recomercializate!
Condiții de returnare a produselor comandate de pe www.ozzo.ro:
· Înștiințarea cu privire la returul produsului se face prealabil, în maximum 14 zile de la momentul primirii coletului, la adresa de email office@ozzo.ro și prin completarea formularului de retur din această pagină
· Returnarea se va face într-un ambalaj care nu va permite deteriorarea produsului pe durata transportului, astfel încât acesta să ajungă în condiții optime la noi
· Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură și nu sunt conform cu condițiile de retur mai sus menționate
· Pentru înaintarea procedurii de retur, este necesară completarea Formularului de Retur din acestă pagină.
MODALITATE DE RETURNARE:
1. Te rugăm să completezi Formularul de Retur din această pagină. Este necesar să oferi date valide și să completezi toate câmpurile cu informațiile cerute în formular.
2. Odată procesată cererea de retur, taxele de transport sunt suportate de către client. (20 de lei)
3. Contravaloarea produsului îți vă fi returnată în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge înapoi la sediul nostru.
4. Pentru returnarea banilor este necesar să ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate de plată posibilă (vezi detalii mai jos).
5. Pentru retur, singurul cost pe care îl vei suporta vă fi costul de transport al produsului către sediul nostru, fără a exista alte taxe suplimentare**
Pentru a beneficia de procedura noastră de retur, produsul trebuie returnat în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primire, în starea sa inițială.
Te rugăm să te asiguri că toate etichetele rămân atașate produsului. Asigură-te că nu există semne/ urme pe produs. Te rugăm să returnezi produsul într-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligația legală de a avea grijă de produs, cât timp acesta se află în posesia ta. Cu mare placere, dacă este cazul, oferim și posibilitatea schimbului de produse și înlocuirea acestora cu alte articole disponibile pe site-ul www.ozzo.ro (la solicitarea fermă a clientului).
*ATENȚIE!!! ÎN CAZUL SCHIMBĂRII DE PRODUSE, CLIENTUL ESTE OBLIGAT SĂ NU FOLOSEASCĂ PRODUSUL PE CARE DOREȘTE SĂ ÎL SCHIMBE, SĂ TRIMITĂ PRIN CURIER PRODUSUL ÎN ACEEAȘI CONDIȚIE ȘI STARE ÎN CARE L-A PRIMIT, SĂ NU DESFACĂ AMBALAJUL SAU SĂ RUPĂ SIGILIILE ȘI SĂ NU DETERIOREZE ÎN VREUN FEL PRODUSUL. ÎN CAZ CONTRAR, NE REZERVĂM DREPTUL SĂ REFUZĂM SCHIMBAREA ACESTUIA.
**ÎN CAZUL SCHIMBĂRII DE PRODUSE, CLIENTUL VĂ SUPORTA TRANSPORTUL PÂNĂ LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DOREȘTE SĂ ÎL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT, CU COSTUL DE TRANSPORT ÎN VALOARE DE 20 LEI.
Coletele ce conțin produsele returnate se vor desface cu filmare video, pentru a evidenția orice problemă (în cazul în care există) cu produsul/ produsele sosit/e.
Orice încercare de a trimite produse care sunt neconfome cu cele mai sus menționate va atrage după sine refuzul nostru de a restitui contravaloarea acestora.
NOTĂ INFORMATIVĂ: După înștiințarea pe email și completarea Formularului de Retur, vă rugăm să așteptați ca cererea dvs. să fie procesată, conform informațiilor mai sus menționate, costul de transport o să fie suportat de client.
Dacă produsul sau produsele au sosit cu probleme sau defecte, avem rugămintea ca mai întâi să ne contactezi telefonic la 0771.610.812 sau să ne trimiteți poze pe WhatsApp! Mulțumim pentru înțelegere!